24 lipca 2011

Pierwszy makijaż na moim blogu - step by step Zachód Słońca

Witam was ciepło w ten chłodny dzień. Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami jednym z moich ulubionych makijaży. Jest on bardzo prosty w wykonaniu, a ja zaprezentuję jak stworzyć go krok po kroku. Nie jestem profesjonalistką i makijaż z pewnością nie jest perfekcyjnie wykonany - jednak mam nadzieję, że sam pomysł się wam spodoba. Jeżeli zechcecie wykonać podobny makijaż i wysłać mi zdjęcia lub linka będę bardzo, bardzo szczęśliwa. Zapraszam do komentowania.


Na powiekę nakładamy bazę pod cienie. Ja używam bazy z BeYu (dostępna w drogerii Douglas)
W wewnętrznym kąciku oka nakładamy biały cień do powiek

Na całą ruchomą część powieki nakładamy brązowo-złoty cień

Następnie zaczynając od zewnętrznej części powieki nakładamy granatowy cień, rozcierając go ostrożnie w kierunku wewnętrznym

Następnie nakładamy cielisty cień, nanosząc go aż pod łuk brwiowy i dokładnie rozcieramy wszystkie powstałe granice. Konturujemy oko tuż przy linii rzęs. Ja użyłam żelowej kredki firmy W7. Tuszujemy rzęsy. Na fotografii jedna warstwa Volume Milion Lashes od L'oreal.

Na linii wodnej również użyłam konturówki W7

Efekt końcowy:

Swatche cieni, których użyłam:
Zachęcam do powiększenia zdjęć. Niestety, przy niektórych cieniach do powiek nie było nazwy odcienia. Czekam na opinie.

P.S. Prowadzę właśnie rozmowy  z jedną z firm i być może już wkrótce nawiążę swoją pierwszą współpracę

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :) taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. I trzymam kciuki za współpracę :) też jestem na etapie rozmów a z Synesis nawet mi się udało nawiązać współpracę na jesień a z kim Ty próbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się makijaż. ;)
    Mam nadzieję, że uda Ci się współpraca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do kremu tonującego z Ziaji, to spodziewałam się czegoś lepszego.... Nie matuje mnie w ogóle, godz.po nałożeniu świeci mi się czoło... Oceniam go wyżej niż Ty, ale to nie 10/10.

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten cień z kobo chyba jest najpopularniejszy ze wszystkich kobo :P

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak w ogóle to zapomniałam dodać - masz PRZEPIĘKNE rzęsy :) też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż. delikatny. zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń