29 lipca 2011

Pokrzywa dobra na wszystko

Pokrzywa wspomaga detoksykację organizmu, działa oczyszczająco na cerę,
wzmacnia włosy i przyspiesza ich porost. Właśnie dlatego od dzisiaj stałam się pijaczką pokrzywy pełną gębą :D Mam zamiar pić dwa kubki dziennie przez najbliższe dwa - trzy miesiące.  Zaparzała będę jedną, płaską łyżkę pokrzywy.

Tak wyglądają moje ziółka:
Zależy mi na wszystkich aspektach o których wspomniałam wyżej: oczyszczeniu cery, organizmu oraz wzmocnieniu włosów. Za opakowanie 50g zapłaciłam 2.50 zł
Trzymajcie kciuki - mam nadzieję, że efekty będą satysfakcjonujące

10 komentarzy:

  1. Będzie Ci "smakowała" ;)
    Na początku najgorzej, potem gdy są efekty nie chce się przestać, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak ma "rewelacyjny" :) ale warto. Sama muszę poprosić Mamę o podesłanie mi kilku opakowań. Ja mieszam jeszcze ze skrzypem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, co tam smak, najgorszy ten zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt , zapach jest okropny ;/ No ale czego się nie robi dla piękna , nie ? :D
    Zapraszam serdecznie na sevenwisches.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mam ochotę zacząc pić ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehe ja mam pokrzywę w ogródku =] ale jestem uczulona na ten "kwas" czym parzy pokrzywa więc ziółek wolę nie dotykać też.

    hmm faktycznie 100 g to dużo, ale jak mi się znudzi to go podzielę na rozlewki po 5 ml i sprzedam lub oddam mamie =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Do wszystkiego da sie przyzwyczaic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja piłam pokrzywe, potem przerzuciłam się na skrzyp, a obecnie nie piję ziół:o

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się prawie napaliłam na picie tego, ale przeczytałam, że nie można równolegle brać Skrzypovity, więc odraczam kurację pokrzywową ;)

    OdpowiedzUsuń