14 lipca 2011

Soczyste smaki lata

Dwa absolutnie banalne przepisy, a ile radości. Oba do przygotowania w 5 minut. Ale do rzeczy - chciałabym podzielić się z wami przepisami na bezalkoholowy koktajl owocowy oraz malinowe herbatniki. Smacznego!

Ciasteczka z malinowym musem 
  • ulubione herbatniki 
  • serek waniliowy
  • świeże lub mrożone maliny
  • 1 łyżeczka płynnego miodu 
Zmiksuj owoce, aż powstanie z nich mus, część zmieszaj z serkiem waniliowym, resztę zachowaj do dekoracji. Dodaj miód, całość wymieszaj. Posmaruj ciasteczka masą, udekoruj musem malinowym. Możesz na wierzch położyć jeszcze jedno ciastko, tworząc ciasteczkową kanapkę. 5 minut i idealna, słodka przekąska w letni dzień gotowa.
fot. Magazyn Colour 
Truskawkowo-bananowy smoothies z imbirem 
  • 1,5 szklanki zamrożonych truskawek
  • 1 dojrzały banan
  • 1 łyżeczka świeżego startego imbiru
  • 1 szklanka soku jabłkowego
  • 1 łyżeczka miodu płynnego
  • 2 kostki lodu 
Wszystkie składniki zmiksować blenderem. Serwować natychmiast, w długich szklankach. Gotowe
fot. Magazyn Colour


Jeżeli tylko spróbujecie, koniecznie dajcie znać, jak wam smakowało!

6 komentarzy:

  1. Zostałaś otagowana:)
    Zapraszam do odpowiedzi na TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki.

    http://mojkosmetycznyswiat.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne przepisy :)
    na pewno skorzystam
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://sunshine12153.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda to przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie te proporcje nie są obiektywne :) bo mój mężczyzna lubi dobrze pojeść, u mnie w domu to starcza na osoby. Ale z racji tego,że ten ryż jest bardzo sycący to myślę,że dla 4 osób spokojnie wystarczy :) zresztą nie ma co się trzymać ściśle proporcji. Nigdy nie zastępowałam mozzarelli w tym daniu,ale myślę,że żółty ser się sprawdzi :) można też w ogóle ten etap pominąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ^^ szkoda, że nadal nie mam blendera =[

    A naklejki... cóż panterki po kilku minutach zaczęły odskakiwać na brzegach... pandy i klucze są metalowe i też za dobrze się nie trzymają, na drugi dzień już mi połowa pand głowy potraciła, albo cały czas zaczepiałam naklejkami o włosy jak próbowałam się uczesać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis na ciasteczka fajny, taki prosty ale genialny. Co do kosmetyków z biedry, nie masz się co bać. Tę maseczkę np. wyprodukował dla nich DAX Cosmetics. :)
    Witamy na Blogspocie! :)

    OdpowiedzUsuń