28 lipca 2011

[TAG] The Make Up Blogger Award

Zostałam nominowana przez YoAnka  oraz Agusiak747. Dziękuję dziewczynom serdecznie i zapraszam na ich blogi :)

 

Zasady:
 1. Napisz kto przyznał Ci nagrodę.
 2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
 3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom.



7 makijażowych faktów o mnie:
  • Praktycznie zawsze, gdy się maluję obrysowuję kontur oka ciemną kredką, inaczej makijaż wydaje mi się jakiś taki mdły 
  • Kilkakrotnie pytano mnie, jakiego tuszu do rzęs używam podczas gdy nie miałam nic na rzęsach 
  • Nie podoba mi się moda na paznokcie typu cracking, jestem fanką manicuru "perfekcyjnego", nie lubię zdawać się na przypadek. W związku z tym uwielbiam np. francuski manicure 
  • Zawsze muszę nałożyć róż, inaczej twarz wydaje mi się strasznie pyzata 
  • Ostrzę kredki do oczu praktycznie codziennie, najwyżej co drugi dzień 
  • Uwielbiam się malować, ale równie dobrze czuję się bez makijażu, nie odczuwam żadnego dyskomfortu, gdy bliscy, przyjaciele, czy nawet bardziej przypadkowi ludzie widzą mnie bez niego
  • Ostatni fakt, nieco mniej makijażowy - zazwyczaj po wizycie u fryzjera jestem niezadowolona i poprawiam wszystko po swojemu po powrocie do domu. Podcinam też koleżanki


Nominację The Make Up Blogger Award przekazuję: 

13 komentarzy:

  1. ślicznie dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tym tuszem na rzesach mam tak samo;)
    dzięki za oTagownie

    OdpowiedzUsuń
  4. a jeszcze jakieś 'zabiegi' stosujesz dla swoich wlosów?

    OdpowiedzUsuń
  5. jej dzieki za taką pomoc, biore się do czytania i może coś z tą pokrzywą wykombinuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi bardzo miło, że zostałam nominowana :)) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeze mnie również zostałaś nominowana: http://mania-kupowania.blogspot.com/2011/07/makeup-blogger-award.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie za nominację :) odpowiem w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czasem 'poprawiam' fryzjerów :)

    OdpowiedzUsuń