21 lipca 2011

[TAG] One Lovely Blog Award

Zostałam otagowana przez Idalię. Dziękuję Ci bardzo szczególnie, że swoją przygodę z blogiem rozpoczęłam niedawno. Ale spotkałam tu mnóstwo, sympatycznych ludzi, więc na pewno szybko nie zrezygnuję

Zasady:

- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
- Napisz o sobie 7 rzeczy
- Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)



7 faktów o Temptation: 
  • Studiuję dziennie w Krakowie, mieszkam 450 km dalej. Pociąg jedzie 9 godzin. 
  • Moim marzeniem jest zostać behawiorystą zwierząt 
  • Mam pieska rasy bokser 
Klik! 
  • Jeżeli lody, to tylko czekoladowe
  • Kiedy miałam 7 lat zostałam miss miasta hula-hop 
  • Bardzo przywiązuję się do ludzi, których poznaję 
  • Jeszcze w te wakacje planuję zrobić sobie swój pierwszy tatuaż 

Jeżeli chodzi o nominację, to może być ciężko. Dlatego też  wszystkie dziewczyny, które jeszcze nie zostały otagowane, a chciałyby dołączyć do zabawy to myślę, że nie ma najmniejszego problemu! A jeżeli jeszcze dodacie link do mojego bloga będę super szczęśliwa.
Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. A ja boję się psów ;) kocham je, ale jeśli nie są moje (albo znane mi przynajmniej) - panicznie się ich boję. Przez to, że będąc małą dziewczynką pogryzł mnie pies - od tej pory nie potrafię się przełamać i zawsze widząc dużego psa, przechodzę na drugą stronę ulicy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że szkoda nerwów, ale jak tu się nie denerwować czytając takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam psy! Swego czasu chciałam być wolontariuszką w schronisku, ale psychicznie nie dałabym rady... Ale nie zmienia to faktu, że typowa "psiara" ze mnie:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny piesek =]

    tak krem jest z Drogerii Natura.

    OdpowiedzUsuń