23 lipca 2011

Test antyperspirantów: Rexona vs Adidas

Postanowiłam przeprowadzić mały test dwóch antyperspirantów: Rexona Women, 24h with Aloe Vera oraz Adidas for Woman, Action 3, Skin respect.

Zacznijmy od Rexony. Obietnice producenta:
Nowoczesna formuła produktów Rexony, która reaguje na to, co dzieje się z ciałem, daje doskonałą ochronę i zapewnia maksymalną skuteczność. Rexona Active Reserve zawiera specjalne kapsułki, które uaktywniają się, gdy najbardziej sie pocimy. To sprawia, że antyperspirant ten daje wsparcie wtedy, gdy jest ono najbardziej potrzebne. Rexona Activ Reserve Aloe Vera, może być stosowana przez osoby z nawet najbardziej delikatną skórą. Zawiera łagodzący aloes i bezalkoholową łagodną formułę. Testowana dermatologicznie. Pozostawia uczcicie naturalnej świeżości przez cały dzień. 
Pierwsze co rzuca się w oczy, a właściwie w nos, to bardzo intensywny zapach, który utrzymuje się przez cały dzień. Szybko wysycha, nie zostawia plam na ubraniu.Chroni przed potem, jednak w upalne dni może sobie nie poradzić.

Adidas, obietnice producenta: 
Adidas Action 3 jest wysokiej jakości dezodorantem antyperspiracyjnym, który wchłania pot z powierzchni skóry. Został stworzony we współpracy ze sportowcami, po to, by zapewnić optymalne działanie. Jest wyjątkowym antyperspirantem nowej generacji, który zapewnia doskonałą skuteczność, gwarantuje dodatkową ochronę i uczucie suchości przez cały dzień.
Ma potrójne działanie:
- kontroluje: hamuje proces pocenia się - zapewnia 24 - godzinną ochronę przed poceniem się, dzięki aktywnym składnikom antyperspiracyjnym,
- wchłania: wchłania pot, jeśli tylko pojawi się on na powierzchni skóry,
- chroni: sprawia, że czujesz się świeżo - antybakteryjne właściwości zapewniają ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i zapewniają świeżość, niezależnie od tego jak bardzo aktywny dzień jest przed nami. 
 
Ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. Wysycha stosunkowo długo. Podobnie jak Rexona nie pozostawia plam, dobrze chroni przed potem.

Przez kilka dni stosowałam jeden antyperspirant pod jedną pachą, a drugi pod drugą. 
Dla mnie zwycięzcą w tym teście jest Adidas. Skóra pozostawała sucha przez cały dzień, nawet podczas wysokiej temperatury.

Jednego dnia po powrocie do domu (po intensywnym wysiłku) wykonałam test specjalnymi płatkami: 
A oto wyniki:
Kliknij, by powiększyć
Oba antyperspiranty poradziły sobie dobrze, lecz jak widać, pacha pod którą użyta była Rexona była bardziej mokra niż pacha, gdzie użyty był Adidas - ta była praktycznie sucha.


ZWYCIĘZCA: Adidas for Women, Action 3.

Czekam na wasze komentarze. Jakich antyperspirantów wy używacie?
 

7 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie miałam ulubieńca a odkąd mam Blokera nie szukam lepszego bo wiem, że nie znajdę takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi :)
    Ale zapomniałaś jeszcze umieścić informację o rozdaniu w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam kilku po trochu, jakas nivea, garnier i Fa.

    Jak nałoży sie odzywke to tak bardzo te wlosy się nie szarpie bo odzywka sprawia, ze sa bardziej sliskie i ładnie sie rozczesują - przynajmniej moje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zdecydowanie wolę blokery ;)

    a co do lodów: następnym razem polecam się skusić, bo są naprawdę pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adidas jest dobry, ale kulka straasznie długo się wchłania, a sztyft brudzi i pozostawia uczucie lepkości :/ Blokerów się boję :x

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! :)
    zapraszam do siebie, blog o modzie, sporo outfitów! :
    http://old-school-hollywood.blogspot.com/

    jeżeli Ci się spodoba, dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi pomaga tylko Etiaxil. :)
    Zapraszam:
    http://mania-kupowania.blogspot.com/
    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń