23 sierpnia 2011

Moja kolekcja lakierów do paznokci

Dzisiaj chciałam wam przedstawić moje lakiery do paznokci + ich mini swatche. Nie ma tego dużo, ale już biegnę z wytłumaczeniem. Lakiery kupuję bardzo często, wymieniam się ze znajomymi, oddaję itd. Poza tym moja kolekcja rośnie kilkukrotnie, kiedy tylko mieszkam ze swoją współlokatorką.
Zapraszam do komentowania
Kliknij aby powiększyć




Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć



Zapraszam was też serdecznie do zakładki Wymiana, znajdującej się na pasku bocznym, bądź TU!

18 komentarzy:

  1. Owszem, zgodze sie, ze nie zawsze mamy pewnosc co do oryginalnosci, ale zawsze tak jest ze na allegro jet taniej - dlatego czasem mozna zaryzykowac :P

    Śliczne kolorki :> Iście powiedziałabym letnie, kolorowe, pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się najbardziej ten granatowy Hot looks ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolekjca:) Wpadly mi w oko te z Virtuala!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwa małe lakierki z Jumpy są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee tam, nie liczy się ilość, tylko jakość.

    Zieleń i błękit z Jumpy są śliczne- pasują do siebie :)
    Lakiery z Virtuala też maja ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki i niezła kolekcja ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaż je koniecznie na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten niebieski z collection 2000, i musze przyznac ze w butelecze lepiej sie prezentuje niz na moich paznokciach
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. łuhu, nawet sporo ich ;p
    najbardziej podoba mi się ten ostatni- czerwonawy:)
    ma fajny odcień!
    a który jest twoim ulubionym? ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. (Nie)Stety polecam każdą, która wyszła w Polsce :P

    - Wpuść mnie
    - Powroty zmarłych
    - Ludzka przystań

    nie wiem, jak z dostaniem ich w bibliotekach, ja wszystkie sobie kupiłam za grosze na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kolekcja ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo, każdy lubi inny efekt :> ze mną też różnie bywa :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, ja strasznie lubię lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń