26 sierpnia 2011

Recenzja chusteczek do demakijażu BeBeauty

Jeżeli chodzi o obietnice producenta, to możecie o nich poczytać na załączonych zdjęciach

Plusy:
+ Jestem posiadaczką skóry suchej i wrażliwej i nawet produkty przeznaczone do tego typu cery potrafiły mnie uczulić. Z tymi chusteczkami nie było tego problemu 
+ Zostawiają skórę miękką, dosyć dobrze nawilżoną
+ Stosunkowo dobrze zmywają makijaż
+ Bardzo przyjemny zapach
+ Cena (bodajże 4 zł za 25 chusteczek)
Minusy: 
- Mimo zapewnień producenta radzę omijać okolice oczu, wywołały u mnie podrażnienie
- Jeżeli chcemy zmyć świeżo wykonany makijaż, to jedna chusteczka może nie wystarczyć
- Moim zdaniem zbyt suche

 
Ocena 7/10


Chciałam was też poinformować, że dzisiaj wieczorem wyjeżdżam i nie wiem kiedy wracam : ) Wiem, że dziwnie to brzmi, ale tak to niestety jest. W każdym bądź razie będę najwcześniej za dwa tygodnie. 
W razie jakichkolwiek pytań piszcie do mnie maile, będę zaglądała na pocztę przez komórkę, jeżeli tylko będzie zasięg. Pozdrawiam was ciepło, będę tęsknić

6 komentarzy:

  1. te minusy są straszne . :)
    nie opłaca się kupować .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam te chusteczki w niebieskim i zielonym opakowaniu, jednej chyba do skóry suchej i wrażliwej, inne do normalnej i bardzo je lubię.. fakt może po otwarciu dość szybko wysychają, ale za taką cenę nie spodziewajmy się cudów.. ;) mnie nie podrażniały, mogę nimi zmyć cały makijaż.. także polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te chusteczki i w 100% zgadzam się z Twoją opinią. W kontakcie z oczami.. -masakra!

    OdpowiedzUsuń
  4. To na pewno ich nie kupię, bo oczy też powinny zmywać... szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze chusteczki są z NIVEA :) polecam, o wiele lepsze są:) ciekawy blog, dołączam, zapraszam też do siebie kufereklili.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń