11 sierpnia 2011

Sierpniowe zdobycze

Za wszystkie kosmetyki, które widzicie na zdjęciu zapłaciłam... 0 złotych : ) A tak. Lakiery Virtual z serii Street Fashion VINYLMANIA wygrałam w konkursie organizowanym przez Paulę. Natomiast puder Essence Blossom etc., pogrubiający tusz do rzęs Yves Rocher oraz błyszczyk Essence Stay with me (odcień Candy bar) pochodzą z rozdania u PureMorning. Ponad to czekam na wygraną z jeszcze jednego rozdania, w którym udało mi się zdobyć komplet biżuterii. A ten post ma na celu nie pochwalenie się tutaj przed wami (no, może troszeczkę :D), ale zachęcenie was do brania udziału w różnego rodzaju rozdaniach i konkursach organizowanych przez bloggerki. Bo tylko ten nie wygrywa, kto nie gra!

Pozdrawiam was ciepło

20 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ja tyle razy już brałam udział w konkursach i jeszcze nic nie wygrałam :( Nie mam szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Kiedyś i na mnie przjdzie pora :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak tusz z YR :) wybieram się tam na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) świetne lakiery, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się że dotarły :)
    i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie nie mogę zdobyć tego pudru z Essence. Nie orientujesz się może, czy to nie była jakaś limitowanka? :)

    Dołączam do grona obserwatorów :)
    http://coralblush19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten szary lakier aktualnie na paznokciach, lubięę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ;) Gratuluje ciekawych zdobyczy :) Ja niestety nie mam szczęścia ale kto wie , wszystko się może zdarzyć :)
    Zapraszam do siebie,dopiero zaczynam moją przygode z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory lakierów. Najbardziej podoba mi się ten fioletowy. Jestem fanka ciekawych kolorków na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam candy bar :D Sliczne kolorki, najladnieszy jednak ten koralowy lakier :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz szczęście w wygrywaniu rozdań :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz szczęście:)
    Ja kilka dni temu wygrałam moje drugie rozdanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń