20 sierpnia 2011

[TAG] 10 pytań kosmetycznych + Przepis na sernik + Skuteczny sposób na komary?

Zacznijmy od TAGu. Otagowana zostałam przez Martuś oraz Agusiak747. Dziewczynom dziękuję i zapraszam do odwiedzenia ich blogów.
1. Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?

Raczej nautralnych, aczkolwiek nie koniecznie są to beże i brązy

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?

Błyszczyki i pomadki kocham tak samo mocno

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?


Nie. Na drogich produktach 'przejechałam się' tyle samo razy co na tańszych

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?

Używam różu, bez niego wydaje mi się, że moja twarz jest taka bez wyrazu i jakaś taka 'pyzata' ; )

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?

Kredkę do oczu

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?

Mam od kiedy studiuję w Krakowie. Coś moja skóra nie może przeboleć tej wody i tego powietrza. Oczywiście walczę z tymi problemami

7. Używasz filtrów?


W zimę nie używam, w wiosnę i na jesień stosuję kremy z filtrami, natomiast w lato jest to już typowy filtr

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?


Zdecydowanie perfumy

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Maseczki są ważnym elementem pielęgnacji twarzy. Używam głównie nawilżających, od czasu do czasu silnie oczyszczających

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?


Twiggy + makijaże wszystkich dziewczyn z Gossip Girl ^^



A teraz czas na małe co nieco. Chciałabym podzielić się z wami łatwym przepisem na z pozoru trudne ciasto. 

Co będzie potrzebne?

Na ciasto: 25 dag mąki, pół kostki masła roślinnego, łyżeczka proszku do pieczenia, pół szklanki cukru, 2 łyżki kakao, płaska łyżka śmietany
Na masę: pół kilo białego sera, 4 jaja, 3/4 szklanki cukru, pół kostki masła, aromat migdałowy

Posiekać masło, dodać mąkę wymieszaną z proszkiem i cukrem oraz śmietanę. Zagnieść ciasto i podzielić na dwie części. Do jednej dodać kakao i wymieszać. Jasne i ciemne ciasto zawinąć osobno w srebrną folię i odłożyć na godzinę do zamrażalnika.
Na masę utrzeć masło, cukier i żółtka. Dodać biały ser, dalej ucierać. Połączyć z pianą z białek i aromatem (pół buteleczki), wymieszać.
Na dno natłuszczonej i posypanej bułką tartą tortownicy zetrzeć na tarce o większych otworach jasne ciasto, wyłożyć masę serową. Na wierzch zetrzeć ciemne ciasto. Wstawić do piekarnika i piec 40 min w temp. 200 st. Gdy ciasto całkowicie wystygnie wstawić do lodówki na godzinkę.



Smacznego!


Nie uważacie, że komary w tym roku to jakiś koszmar? Ja nie czuję się bezpieczna nawet w domu. Firma Via Nova, która ostatnio przesłała mi kilka próbeczek do przetestowania ich produktów, ma w swojej ofercie również coś takiego: 
Kliknij, aby powiększyć


Myślicie, że to na prawdę działa? Próbowałyście kiedyś podobnych produktów?

11 komentarzy:

  1. Pyszny sernik :)

    Na temat komarów się nie wypowiem, bo nie mam z nimi problemu. Usiądzie mi na ręce, ugryzie i odleci ;) nie zostawia żadnego śladu, nie swędzi :] mam chyba baaardzo gorzką krew.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam moskitierę na oknie, także w tym roku komary mi nie straszne :) na przebywając na dworze jeszcze żaden mnie nie dziabnął.

    OdpowiedzUsuń
  3. bez różu moja twarz też wydaje mi się bez wyrazu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w tym roku okropny problem z komarami, gryzą nawet w dzień :( A potem tak strasznie swędzi, że jestem cała w czerwonych kropkach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też przejechałam się wiele razy na drogich kosmetykach co do których miałam wielkie oczekiwania.
    Ciasto wygląda super :)
    A komary niestety są straszne w tym roku :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto wygląda smakowicie :)
    Cieszę się, że odpowiedziałaś na TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam jej systematycznie, co drugi dzień przez około 3-4 miesiące. Gdyby to całe oczyszczanie z niedoskonałości trwało tydzień, dwa, to jeszcze byłabym w stanie zrozumieć, że tak być musi, ale nie przez cały okres stosowania. Gdy tylko przestawałam jej używać, wszystko wracało do normy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciacho :D

    U mnie szampon sprawdza sie swietnie :> Na drugi dzien po myciu nadal byly swieze :>

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm wygląda smakowicie!!!!!!!muszę wypróbować ;)
    u mnie małe rozdanie serdecznie zapraszam do udziału;)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA na komary używam tylko ORINOKO spray :) The best na wszystkie robale :)

    Chciałabym zaprosić Cię na swoje rozdanie :) Już drugie na moim blogu :)
    oto link: http://agicosmoholic.blogspot.com/2011/08/rozdanie-drugie-na-moim-blogu.html

    :)

    OdpowiedzUsuń