7 sierpnia 2011

WYNIKI

Witam was ciepło
Na wstępie chciałam wszystkim podziękować za udział w losowaniu i zaprosić do dalszej obserwacji bloga, oczywiście w przyszłości przewiduję kolejne rozdania. 

Powiem wam, że takie rozdanie to ciężka praca. Jedna osoba powinna zostać zdyskwalifikowana, ponieważ nie zrobiła tego, co napisała w komentarzu, jednak tym razem postanowiłam być łagodna. 

Z każdym doświadczeniem człowiek uczy się czegoś nowego. Następnym razem chciałabym nagrodzić moje stałe czytelniczki, bo jeden dodatkowy los to dla was za mało
Zdobywanie 'masowych obserwatorów' to jednak nie jest to, co mnie kręci.


Zwyciężczynią mojego małego rozdania zostaje: 

 


 
Czekam na adres do wysyłki. Przyślij proszę wiadomość z konta e-mail, które podałaś w rozdaniu. 


8 komentarzy:

  1. Gratulacje
    widziałam swoje imię

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje YoAnce! :) Jestem tu od niedawna, a doskonale Ja kojarze :)

    Ja chcialam zrobic rozdanie, ale chyba jednak zrobie konkurs. Tylko tu tez jest problem, bo duzo osob oszukuje :( np. wysyla nie swoje foty, albo kopiuje nie swoj tekst.. a chcialam zrobic jakis opisowy, tylko watpie, ze chcialoby mi sie kazda osobe sprawdzac w googlach... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :D zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń