30 września 2011

Recenzja szamponu Intensywny Połysk firmy Florame

Witajcie,
Za oknem słonecznie i ciepło, tym bardziej chcemy by nasze włosy lśniły zdrowym blaskiem. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla was recenzję szamponu Intensywny Połysk firmy Florame.

Zdjęcie pochodzi ze strony producenta
Obietnice: Odżywia skórę głowy i przywraca włosom ich naturalny blask. Twoje włosy staną się błyszczące, miękkie i sprężyste!
  • Pozwala na łagodne mycie włosów tak często, jak tylko jest to potrzebne.
  • Pożegnaj się z matowymi włosami! Od teraz staną się one błyszczące, miękkie i jedwabiste.
  • Z czasem nie będziesz musiał/a myć ich tak często.
Po szczegółowe informacje odsyłam was na stronę Producenta

Zacznę od tego, że jeżeli chodzi o szampon do włosów, to na prawdę ciężko zrobić na mnie wrażenie, ponieważ próbowałam wielu różnych szamponów ze wszystkich półek cenowych. Jednak szamponowi firmy Florame się to udało! Co więcej, z ogromną dozą sceptycyzmu podchodziłam do kwestii "intensywnego połysku". I także tutaj szampon pozytywnie mnie zaskoczył. Faktycznie nadaje włosom intensywny połysk i blask. Po użyciu włosy wyglądają jak po użyciu olejów dobrych firm.


Skład:

 Aqua (Water), Ammonium lauryl sulfate, Lavandula angustifolia (Lavender)flower water*, Cocamidopropyl betaine, Decyl glucoside, Caprylyl / capryl glucoside, Glycerin, Citrus aurantium dulcis (Orange) peel oil *, Citrus medica limonum (Lemon) peel oil*,  Cananga odorata (ylang ylang)* flower oil, Yogurt powder, Inulin, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Parfum (Fragrance), Limonene **, Linalool **, Benzyl benzoate **, Citral **, Benzyl salicylate **, Farnesol ** Geraniol **


Plusy
+ wydajny, łatwo się pieni, tworząc gęstą pianę
+ dobrze myje włosy
+ nadaje intensywny połysk
+ dodaje objętości
+ bez parabenów, silikonów, a także pochodnych petrochemicznych, brak barwników i syntetycznych zapachów
+ przepiękny zapach  
+ NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH 

Minusy
Nie zauważyłam, szampon przypadł mi do gustu bez dwóch zdań 


Cena produktu to 55,01 zł za 250 ml. Biorąc pod uwagę wydajność szamponu oraz fakt, że przy systematycznym używaniu zmniejsza się częstotliwość mycia włosów, nie jest to cena wygórowana. Szampon można kupić TUTAJ!

Warto wspomnieć także, że 99% składników produktu jest pochodzenia naturalnego, a 11%  pochodzi z Upraw Ekologicznych. Firma Florame ma także w swojej ofercie m.in szampon do włosów przetłuszczających się, czy do włosów delikatnych.

Ocena 10/10

8 komentarzy:

  1. Recenzja bardzo pozytywna! ;) Gdyby nie cena, to bym go brala ;) nigdy nie uzywalam produktow tej firmy, tym bardziej mnie ciekawia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być świetny, ale na chwilę obecną potrzebuję czegoś nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tez go mialam i byl calkiem dobry ale ja mialam nadzieje,ze wydluzy mi "świeżość" włosów,ale nic z tego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam tak drogich szamponów :) / Na mieście jeszcze nigdy mi nie zgasł, ale plac to moja zmora ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 99% naturalnie -Wow!
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt ciekawy i na pewno wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na to, że warto wypróbować. ;-)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.;-)

    OdpowiedzUsuń