8 października 2011

3 proste kroki do osiągnięcia pięknych fal, czyli prostownica w akcji

Witam!
Dzisiaj pokażę wam, jak krok po kroku stworzyć 2 rodzaje fal przy pomocy prostownicy do włosów. Nie ma w tym nic odkrywczego, jednak mam nadzieję, że prezentowane przeze mnie metody się wam spodobają. Wszystkie "operacje" wykonujemy na włosach umytych, bez żadnych środków typu lakiery czy pianki. Dozwolony jest jedynie kosmetyk chroniący przed temperaturą prostownicy.

Propozycja I: seksowne fale 
1. Oddzielamy pasmo włosów i chwytamy je prostownicą kilka cm od głowy
2. Obracamy prostownicę o 360 st. i przesuwamy ją powoli wzdłuż (w dół) pasma
3. Gotowe!

Kliknij, aby powiększyć

Propozycja II: niesforne fale 
1. Oddzielamy pasmo włosów i zaczynamy nawijać je na wsuwkę/haftkę systemem ósemkowym. Wymaga to cierpliwości, róbmy to więc powoli i dokładnie. Wsuwka nie powinna spaść nam z włosów.
2. Włosy umieszczamy m-dzy płytkami prostownicy na kilka sekund
3. Gotowe!
Kliknij, aby powiększyć

Pozdrawiam ciepło i czekam na komentarze. Czy znacie jakieś inne metody na uzyskanie burzy loków i fal na włosach?

12 komentarzy:

  1. o kurcze, super ten drugi sposób :D ja mam włosy jak kołki :/ cieżko je pokręcić..

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł! Chociaż ja mam naturalne kręcone, wiec nie są mi takie bajerki potrzebne ;) :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, ale ja czuje, że nie jestem jakaś taka.. nieskoordynowana :D nigdy nie wychodzą mi takie loki jakie bym chciała ;) pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że dodałaś takiego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugiego sposobu nigdy nie probowalam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez znam te sposoby i je czasem wcielam w zycie, ale na moich wlosach odrazu sie wszystko rozprostowuje:/

    OdpowiedzUsuń
  7. ten drugi sposób jest świetny!! ;)) Idealne fale wyszły.


    Zapraszam do mnie;)) : www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, chociaż przy mojej długości włosów kręcenie prostownicą nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fale :) też spróbuje jutro :)

    OdpowiedzUsuń