25 listopada 2011

Recenzja nawilżającego balsamu do ust od BeYu

Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję balsamu do ust firmy BeYu (która nie ukrywam, jest jedną z moich ulubionych firm). Tutaj możecie przeczytać recenzję bazy pod cienie. Zacznijmy od obietnic producenta:

Neutralny zapachowo, kremowy balsam do ust z faktorem ochrony słonecznej (SPF) 8, nawilżającym aloesem, olejkiem z awokado i witaminami to pielęgnacja do wrażliwych, suchych ust, czyniąc je znów miękkimi i delikatnymi. Nie zawiera olejów mineralnych i barwników.

Produkt dostępny wyłącznie w perfumerii Douglas. Cena to 16zł za 4,5 g kosmetyku. Ważny 24 miesiące od momentu otwarcia.

Plusy:
+ dobrze nawilża i pielęgnuje usta (nawet bardzo suche)
+ z czasem pomaga pozbyć się suchych skórek
+ daje ciekawy, półmatowy efekt
+ bezzapachowy
+ proste, ładne i higieniczne opakowanie
+ świetnie nadaje się także pod błyszczyk/pomadkę

Minusy:
- początkowo ciężko się go używa (tzn. ciężko się rozsmarowuje) 
- średnio wydajny

Reasumując, bardzo polecam ten produkt, jest to najlepszy balsam do ust jaki do tej pory używałam. Jestem z niego zadowolona i z pewnością do niego wrócę.

Ocena:8,5/10

8 komentarzy:

  1. zachęcający, może kiedyś się skuszę na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba fajny
    pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos ja najbardziej lubie nivea pomadki:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi - wygląda bardzo przeciętnie :) do douglasa wchodzę rzadko, jakoś atmosfera tego sklepu mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ձեր կայքը գեղեցիկ, կարող է օգտակար լինել շատերի համար: Ես վստահվել այս հղումը, հուսով եմ, դուք համաձայնվում, thank you.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń