11 grudnia 2011

Grudniowe zakupy

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam przeglądać notki na waszych blogach na temat tego, co udało wam się upolować w danych tygodniu/miesiącu. Pomimo faktu, że jest grudzień i wszystkie oszczędności powinnam przeznaczyć na prezenty, to (niestety) całkiem sporo wydałam na zakupy kosmetyczne :))
Poniżej prezentuję moje zdobycze. Czy chciałybyście, bym zrecenzowała któryś z produktów w pierwszej kolejności?
Pragnę też z całego serca podziękować wszystkim moim obserwatorom, a z każdym dniem jest ich coraz więcej. Miło mi, że zaglądacie na mojego bloga. W ramach wdzięczności planuję zorganizować jakieś rozdanie po nowym roku.
Zapraszam do oglądania i komentowania
Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. świetne nabytki, zazdroszczę pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm świetne pędzelki,śliczny kolor błyszczyka MAC

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zakupy, pędzle mi się strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pędzelki muszą być super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. W pędzelkach zakochałam się od pierwszego użycia ;) Są na prawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzelki wyglądają świetnie . Ja rowniez tak mam , chce kupić coś najbliższym a londuje z prezentami dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale udane zakupy! zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ile g by Cie interesowalo? Narazie brak chetnych, to moze po swietach wznowie zapytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okej :) W razie czego bede o Tobie pamietac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że zakupy udane :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, baza ArtDeco :) na pewno będziesz zadowolona :) Pędzle też wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę ładny błyszczyk z MAC :D śliczny kolorek :)
    PS. Jeśli chcesz, zapraszam serdecznie na moje rozdanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też miałam ambitny plan i chciałam unikać drogerii no ale nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń